A részben általa tervezett Land Rover viszi utolsó útján Fülöp herceget
Fülöp kívánsága volt, hogy koporsóját egy ilyen terepjáróval szállítsák majd.
Fülöp kívánsága volt, hogy koporsóját egy ilyen terepjáróval szállítsák majd.
A közelmúltban teljesen megújult brit terepjárót egy kompresszor segíti hozzá az igen komoly teljesítmény eléréséhez.
Kíváncsiak voltunk, hogyan muzsikál a gyakorlatban egy modern Jeep, így nemcsak aszfalton, hanem sárban és homokban is vallatóra fogtuk a komoly múlttal rendelkező Wrangler Rubicon új változatát.
Mi kell több a Defender rajongóknak?
Az új Defender nagyon más lett, mint az egészen a második világháború utáni évekig visszaeredeztethető elődje, de valahogy mégis megőrzött valamennyit annak semmi máshoz sem hasonlítható karakteréből.
Itt a megoldás azoknak, akik az új Defendert gyári állapotában egy kicsit talán unalmasnak tartják.
Itt a megoldás azoknak, akik egy kicsit britté alakíttatnák az apró japán terepjárót.
A Defender sarkos formája a múlté, és úgy tűnik, még a tuningműhelyek is csak keresgélik, mit lehet kezdeni az újdonsággal.
A kultikus terepjáró újgenerációs modelljének legolcsóbb változatért valamivel több mint 17,5 millió forintot kell fizetni – minimum.
Mutatjuk, hogy hogyan néz ki az évtizedek után nemrégiben teljesen megújult terepjáró nyitható tetejű, illetve pickup változata.
Első ránézésre azért átörökítettek sok mindent a Defender jellegzetes karakteréből, miközben látszik, hogy manapság inkább a luxus, mint a nyerseség a menő.
A sokak által várva várt terepjárót előbb láthatjuk építőkockákból álló változatban, mint valós önmagában.
Élet a halál után, vagyis a több évtizednyi gyártást követően nemrég leállított modellből most készült egy igen különleges változat.
Frank Rothwell mintegy 8,3 millió forintnak megfelelő összeget költött a Land Roverre. Hogy megérte-e, azt mindenki döntse el maga.
Az erőtől duzzadó különleges szériával a brit márka hetvenedik születésnapját ünneplik meg.
Arról az autóról van szó, amely tulajdonképpen a márka születését jelentette.
Ez is az a fajta jármű, ami a darwini evolúciós-elmélet szerint nem jöhetne létre. De szerencsére ott a Khan Design, ami nem foglakozik elméletekkel.
A lényegében minden terepakadályt könnyűszerrel legyőző ikonikus modellből hamarosan érkezik az új generáció.
Az nem úgy van, hogy csak úgy veszni hagynak egy közel 70 éves tradícióval rendelkező terepjárót.
A gépben összesen 234 kilométer van, annak egy része végül is még filmen is dokumentált.